De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Social media in het bedrijfsleven: van interactie naar actie

Social media in het bedrijfsleven: van interactie naar actie

Samenvatting

Social media kende de afgelopen tien jaar een grote opmars. Mede hierdoor is het web het afgelopen decennium langzamerhand veranderd van ‘web 1.0’ naar ‘web 2.0’. Voor bedrijven is het inmiddels niet meer de vraag óf zij gebruik gaan maken van dit nieuwe communicatiemiddel, maar hóe. Deze vraag kwam ook aan bod bij webwinkel Wilpe. Er waren al wel pagina’s aangemaakt bij een aantal sociale netwerksites maar de ondernemer vroeg zich nog af hoe hij echt effectief kon zijn met social media en daar uiteindelijk winst uit te halen. Dit onderzoek is er dan ook op gericht inzicht te krijgen in de manier waarop bedrijven winst kunnen behalen uit social media.

OrganisatieAeres Hogeschool
InstituutBedrijfskunde en Agribusiness
PartnersCAH Vilentum
Gepubliceerd in
Datum2015-05-27
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk