De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Marktbeleving van de melkveehouder

Marktbeleving van de melkveehouder

Samenvatting

Het doel van dit onderzoek is om te achterhalen welke informatie en analyses melkveehouders willen ontvangen over de markt, waarop de melkveehouder het bedrijfsbeleid en strategie aanpast. Ook wordt er gekeken hoe de informatie en analyses gemakkelijk aan de melkveehouder over is te brengen door onder andere mogelijkheden tot samenwerking met derden te onderzoeken. Zodra de doelstelling bereikt is moet het voor DCA mogelijk zijn om meer abonnees te generen onder de Nederlandse melkveehouders. Centraal staan een vijftal onderwerpen: de melkmarkt, voermarkt, financiering, grond & mest en maatschappij.

OrganisatieAeres Hogeschool
InstituutBedrijfskunde en Agribusiness
PartnersCAH Vilentum
DCA Multimedia
Gepubliceerd in
Datum2015-02-25
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk