De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Communicatieplan Dierenkliniek Veenendaal

Communicatieplan Dierenkliniek Veenendaal

Samenvatting

In 2015 behandelde Dierenkliniek Veenendaal 799 katten in de kliniek. Het aantal potentiële klanten ligt echter hoger. Door directe concurrentie wordt Dierenkliniek Veenendaal gemotiveerd om onderscheidend te blijven van andere klinieken. In januari 2016 behaalde de kliniek het Cat Friendly Clinic Gold certificaat om aan te tonen dat de kliniek onderscheidend is van andere klinieken en de zorg omtrent katten in de kliniek relatief hoog is. Na het behalen van het certificaat is er relatief weinig promotie toegepast. Na enkele tijd wou Dierenkliniek Veenendaal een onderzoek opzetten om te achterhalen welke communicatievormen potentiële klanten, zoals huisdiereigenaren en katteneigenaren specifiek, gebruik maken.

OrganisatieAeres Hogeschool
InstituutDier- en Veehouderij
PartnersAeres Hogeschool Dronten
Dierenkliniek Veenendaal
Gepubliceerd in
Datum2017-03-14
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk