De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Ei en no Geisha : eeuwigdurend Geisha : Onderzoek en advies naar groeimogelijkheden voor Geisha

Rechten:

Ei en no Geisha : eeuwigdurend Geisha : Onderzoek en advies naar groeimogelijkheden voor Geisha

Rechten:

Samenvatting

Probleemstelling: In de zeven jaar dat Geisha bestaat heeft het bedrijf een enorme groei doorgaan. Er is weinig tijd om na te denken over de toekomst van het bedrijf. Het personeel wil hard voor het succes werken en Geisha zo groot mogelijk maken. Maar hoe, wat, waarom en wanneer blijft de grote vraag. Onderzoeksvraag: ‘Welk strategisch beleid kan Geisha gaan volgen om de continuïteit te waarborgen en een basis te leggen voor verdere groei?’ Subvragen: De volgende subvragen zijn geformuleerd: o Hoe ziet de huidige situatie van Geisha er uit? o Wat zijn de kerncompetenties van Geisha? o Hoe ziet de huidige marketingstrategie eruit? o Wat is de markt van Geisha? o Wie zijn de concurrenten? o Wat zijn ontwikkelingen in de markt? o Wat zijn de kansen, bedreigingen, sterktes en zwaktes van Geisha? o Welke strategische opties zijn er mogelijk? o Hoe kunnen de strategische opties in praktijk worden gebracht?

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2008
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk