De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Adviesrapport Reverse salesafdeling

Rechten:

Adviesrapport Reverse salesafdeling

Rechten:

Samenvatting

Probleemstelling: Wat is er nodig voor een startend mannenlabel om in Nederland in het eerste jaar op zeven verkooppunten verkocht te worden, in het derde jaar winst te maken en daarna succesvol verder te groeien? Doelstelling: Advies uitbrengen voor het label Reverse op sales-gebied, uitgewerkt met financiële cijfers. Hoofdvraag: Hoe kan een opkomend label zo effectief mogelijk opstarten op het gebied van sales? Deelvragen: • Welke sales-strategieën blijken het meest effectief uit onderzoek van de meso-, macro- en micro-omgeving voor een beginnend label? • Wat zijn de meest effectieve verkoopdoelstellingen en –strategieën voor een beginnend label? • Hoe wordt het label de eerste drie jaar gefinancierd? • Hoe is de salesforecast voor de eerste drie jaar? • Wat zijn de sterkten, zwakten, kansen en bedreigingen voor Reverse?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2008
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk