De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Hoe kan DIDI haar positie verbeteren? Door middel van een interne en externe analyse een kans uitwerken waardoor DIDI zich beter kan positioneren op de markt

Rechten:

Hoe kan DIDI haar positie verbeteren? Door middel van een interne en externe analyse een kans uitwerken waardoor DIDI zich beter kan positioneren op de markt

Rechten:

Samenvatting

Door middel van sterke en zwakke punten, kansen en bedreigingen, wordt er een nieuwe positie voor DIDI gepresenteerd. Met behulp van relevante artikelen die verzameld zijn via het nieuws en internet, een enquête en fieldresearch is er uiteindelijk één kans uitgewerkt. DIDI zal geen nieuwe positie in de markt krijgen maar zal haar huidige positie uitbreiden door middel van e-commerce. Gezien de resultaten van de enquête, het concurrentieonderzoek, trends en de groei van internet is het beslist een goede, extra service, al was het alleen maar voor de huidige DIDI-klant.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
AfdelingMedia, Creatie en Informatie
Jaar2008
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk