De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De Bijenkorf Chill Out

Rechten:

De Bijenkorf Chill Out

Rechten:

Samenvatting

Vraagstelling: "Welke veranderingen moet de afdeling Chill Out in het geheel ondergaan om zijn unieke identiteit te behouden, trendsettend te blijven en tegelijkertijd mee te kunnen met de koers van retailgroep Maxeda?" Deelvragen m.b.t. de huidige situatie: - Hoe kan de groeistrategie van Maxeda worden omschreven? - Hoe is de Chill Out als afdeling te beschrijven? - Op welke manier is de Chill Out georganiseerd (vloer + inkoop)? - Welke knelpunten ondervindt de Chill Out? - Hoe is de omzetontwikkeling geweest sinds de opening? - Hoe is de huidige marge (gemiddeld)? - Hoe hebben de jongeren zich in de laatste tien jaar ontwikkeld op het gebied van wensen & verwachtigen, communicatiemiddelen en de plaats in de samenleving? - Welke ontwikkelingen hebben de laatste tien jaar plaatsgevonden op het gebied van concurrentie? Deelvragen m.b.t. het toekomstbeeld: - Welke aanpassingen moet de inkoop verrichten om structuur en controle te krijgen en te behouden tijdens het inkoopproces? - Welk effect hebben de ontwikkelingen op de assortimentsplanning? Waar liggen de kansen? - Welke producten moeten worden ingekocht of nieuw worden gesourced om de afdeling te verbeteren?

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2008
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk