De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Relaunch van het merk Gas in Nederland : van natuurlijk fenomeen naar jeans label

Rechten:

Relaunch van het merk Gas in Nederland : van natuurlijk fenomeen naar jeans label

Rechten:

Samenvatting

Perier motorsport is een agentschap gespecialiseerd in motorkleding en wil graag het jeansmerk Gas in zijn assortiment opnemen. De probleemstelling van dit onderzoek luidt: “Hoe kunnen we Gas opnieuw succesvol op de Nederlandse markt brengen? Is het verstandig voor Gas om gebruik te maken van een shop-in-shop of een one brand store bij de nieuwe lancering?”

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2008
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk