De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Modefabriek : Onderzoek naar de internationale potentie van dé modevakbeurs van de Benelux

Rechten:

Modefabriek : Onderzoek naar de internationale potentie van dé modevakbeurs van de Benelux

Rechten:

Samenvatting

Probleemstelling: hoe kan modefabriek zorgen voor internationale erkenning als ‘LEADING FASHION TRADE FAIR’ van Noord Europa? - Het doel van dit onderzoek is het onderscheidend vermogen van modefabriek vaststellen en dit te gebruiken om internationaal door te breken. Het onderzoek zal leiden tot een eindproduct wat ervoor moet zorgen dat de media uit binnen- en buitenland gestimuleerd wordt om modefabriek te bezoeken. Uiteraard moet dit samen gaan met publicaties in vooraanstaande magazines in het buitenland. Om dit te behalen is het belangrijk dat modefabriek niet alleen bekend staat als een commercieel platform voor mainstream mode merken, maar daarnaast ook exclusieve ‘specials’ biedt voor onder andere jong design talent vanuit de hele wereld. - Subvragen: Hoe ziet de huidige samenstelling van modefabriek er uit, wat heeft modefabriek te bieden? - Heeft modefabriek de potentie om tot internationale hoogte te stijgen? - Wat is de mening van de Nederlandse pers over modefabriek en wat moet er volgens hen gebeuren voordat modefabriek internationaal succes kan boeken? - Wat is de tendens op internationale modevakbeurzen en hoe kan modefabriek zich hierin onderscheiden?

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk