De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Storytelling : De toepasbaarheid van een fenomeen binnen de branding van fashionmerken

Rechten:

Storytelling : De toepasbaarheid van een fenomeen binnen de branding van fashionmerken

Rechten:

Samenvatting

Dit verslag behandelt de toepasbaarheid van het fenomeen storytelling binnen de branding van fashionmerken. Het doel hiervan is om uiteindelijk een kernverhaal voor het merk Filippa K te schrijven. Inhoudsopgave: De basis van het verhaal : wat is storytelling? Hoe werkt storytelling? Tijdsbeeld. - Storytelling als brandingtool : Branding en storytelling ; Het ontwikkelen van een kernverhaal ; Best practices. - Filippa K : De geschiedenis ; Het merk ; De smaakgroep ; Positionering.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk