De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Super Trash born in L.A. : how to stay 2Stepzahead

Rechten:

Super Trash born in L.A. : how to stay 2Stepzahead

Rechten:

Samenvatting

2Stepzahead is een commercieel bedrijf dat zich bezighoudt met het ontwerpen, inkopen en verkopen van dameskleding van het uit Los Angeles afkomstige merk SuperTrash. Het bedrijf besloot in 2006 te stoppen met het importeren van de kleding uit Amerika en begon met het ontwikkelen van eigen collecties onder de naam SuperTrash om op die manier de Europese markt beter te kunnen bedienen. Deze stap heeft het bedrijf veel succes opgeleverd in een korte tijd, waardoor zij in een razend tempo is gegroeid. Deze groei ging gepaard met veel problemen omdat de organisatie van het bedrijf deze groeispurt niet had voorzien. Onderzoeksvraag: hoe kan 2Stepzahead de huidige groei optimaal blijven voortzetten? – Deelvragen: wat zijn de strategische mogelijkheden van 2Stepzahead om te blijven groeien? Welke interne en externe factoren kunnen invloed hebben op de groei van 2Stepzahead? Wat moet er organisatorisch veranderen tijdens een groeifase?

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk