De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Visuele media als marketing instrument : interactie, verrassing en infotainment

Rechten:

Visuele media als marketing instrument : interactie, verrassing en infotainment

Rechten:

Samenvatting

Inhoudsopgave- Begripsbepaling: Visuele media als marketingmiddel; Welke distributiewijze zijn er? Private labels, brands en retailers. Geschiedenis van het marketinginstrument “visuele” media. - Waarom passen bedrijven visuele media toe als marketing instrument? - Welke vormen van visuele communicatie zijn er? - Waarmee moet rekening worden gehouden als visuele media wordt ingezet? - Hoeveel moeten bedrijven investeren in visuele marketing om er rendement uit te halen? - PESTLE –analyse. – Adviesrapport.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk