De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Tussen hoop en vrees : fashion retail op de golven van de conjunctuur

Rechten:

Tussen hoop en vrees : fashion retail op de golven van de conjunctuur

Rechten:

Samenvatting

Onderzoeksvraag: wat is de invloed van de conjunctuur op de bestedingen van de doelgroep: jongeren (leeftijdscategorie van 18-25) met een besteedbaar inkomen tot 1500 euro ten aanzien van fashion producten uit het middensegment in Amsterdam en wat zijn de gevolgen van de conjunctuur op het fashion beeld ? - Deelvragen: wat is de betekenis van de termen die in de onderzoeksvraag worden gebruikt? - Hoe ziet het bestedingspatroon van deze groep consumenten eruit tijdens de perioden van hoog- en laagconjunctuur. - In hoeverre is er een relatie tussen kleding en economie? - Hoe ziet de Amsterdamse retail er op dit moment uit? – Doelstelling: inzicht verkrijgen in de bestedingen van de doelgroep tijdens de gekozen periode van hoog- en laagconjunctuur en in de relatie conjunctuur en mode.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk