De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Internationale versus nationale modemerken : onderzoek naar de voorkeur van Nederlandse jongeren

Rechten:

Internationale versus nationale modemerken : onderzoek naar de voorkeur van Nederlandse jongeren

Rechten:

Samenvatting

Inhoudsopgave: Methodologie. Deskonderzoek: welke factoren zijn van invloed op de voorkeur van de jonge Nederlandse consument? Nederlandse jongeren (YoungMentality); Internationale en nationale modemerken; Etnocentrisme; Media; Merk prestige; Sociaal netwerk. –Fieldonderzoek: Diepte interviews; Focus groep; Praktijkvoorbeeld.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk