De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De modernisering van Casa Collection

Rechten:

De modernisering van Casa Collection

Rechten:

Samenvatting

Casa Collection werd vroeger gezien als een groothandel en is nu een zilverlabel dat producten levert aan Magazijn de Bijenkorf en 300 juweliers verspreid over Nederland. Het bedrijf is klein en heeft een informele bedrijfsstructuur. De meeste activiteiten op de werkvloer worden handmatig uitgevoerd en dat in een tijd van digitalisering. Na 40 jaar is dit bedrijf toe aan vernieuwing en wil daarom ook een andere weg inslaan. Dit rapport gaat hoofdzakelijk over de modernisering van Casa Collection. Centrale ondezoeksvraag:”Op welke manier kan Casa Collection zichzelf opnieuw introduceren binnen de Nederlandse juweliersbranche en hoe kan een voorraadsysteem ontwikkeld worden voor de Casa Collection shop-in-shops?” Deelvragen: Wat kan Casa Collection doen om zich te herpositioneren in de juweliersbranche, zodat zij in de toekomst beschikken over een sterke positie. - Wat kan Casa Collection doen zodat er naamsbekendheid gecreëerd wordt onder de consument en de afnemer? - Wat kan Casa Collection doen zodat het marktaandeel toeneemt met 30%?.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk