De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Is beleveniseconomie een hype of een trend en hoe is dit zichtbaar in de stad Maastricht?

Rechten:

Is beleveniseconomie een hype of een trend en hoe is dit zichtbaar in de stad Maastricht?

Rechten:

Samenvatting

Centrale onderzoeksvraag: “Is beleveniseconomie een hype of een trend en hoe is dit zichtbaar in de stad Maastricht?” Deelvragen: Is Maastricht voldoende toegankelijk? - Wat verstaan we onder de beleveniseconomie? - Wordt de beleveniseconomie in Nederland al op grote schaal toegepast? - Is beleveniseconomie een hype of een trend? - Beleveniseconomie binnen Maastricht, een trend of een hype? - Wat verstaan we onder consumentengedrag?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk