De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Babyboomers & jeans : historie als middel voor conceptvorming

Rechten:

Babyboomers & jeans : historie als middel voor conceptvorming

Rechten:

Samenvatting

Probleemstelling: op welke wijze kunnen jeansmerken een betere aansluiting vinden bij de babyboomer? Deelvragen: Wie zijn de babyboomers? - Welke trends zijn van invloed op deze consumentengroep? - Waarom het product jeans? - Hoe ziet de jeansmarkt er momenteel uit? - Hoe kan de jeansmarkt beter inspelen op de doelgroep babyboomers?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk