De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Luxe merken en de kredietcrisis

Rechten:

Luxe merken en de kredietcrisis

Rechten:

Samenvatting

Onderzoeksvraag: In hoeverre zijn de consumentenbehoeftes van de luxe consumenten veranderd door de kredietcrisis? En wat kunnen de luxe merken doen om zo goed mogelijk op de eventuele verandering in behoeftes in te spelen? – Deelvragen: Wat is de kredietcrisis? En welke consumenten ondervinden de negatieve gevolgen van de kredietcrisis? - Wat is luxe? En wat onderscheidt luxe merken van niet luxe merken? - Welke merken behoren tot de echte luxe merken? - Is er 1 luxe consument? En hoe reageert deze luxe consument op de crisis? Zijn de wensen en behoeftes veranderd? - Hoe kunnen de luxe merken het best reageren op de nieuwe wensen en behoeftes van de luxe consument? - Inhoudsopgave: De kredietcrisis en de gevolgen voor de consument; Luxe en luxe merken; Top 15 luxe merken; Consumentenonderzoek.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk