De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Optimalisering van de labeling : een advies voor optimalisering van de labeling voor WE Europe B.V.

Rechten:

Optimalisering van de labeling : een advies voor optimalisering van de labeling voor WE Europe B.V.

Rechten:

Samenvatting

Onderzoeksvraag: “Op welke manier kan WE, het beste de koopmotieven van de WE-man positief beïnvloeden door middel van de communicatie op de labels en hangtags?”- Deelvragen: ‘Wat zijn de koopmotieven van de WE-man?’ - ‘Waar let de WE-man op bij het uitkiezen van zijn aankoop?’ - ‘Is de WE-man bekend met dingen als; stofkwaliteit, stofsamenstellingen, bepaalde pasvormen en dergelijke?’ - ‘Welke labeling kent WE?’ - ‘Wat doet de concurrent op het gebied van labels en hangtags?’ – Doelstelling: De verbetering van de labeling met als positief gevolg: - Tevredenheid van de klanten - Herkenbaarheid voor de klanten – Klantenbinding - Professionaliteit van de verkoopmedewerkers. - NB: in dit onderzoek wordt met ‘labeling,’ ‘labels’ en ‘hangtags’ enkel de additionele labels en hangtags bedoeld die extra informatie verschaffen over een artikel. Het standaard wash- en care label, het maatlabel en de prijskaart/sticker vallen hier niet onder.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk