De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Joy : een nieuw accessoiremerk voor het ´Oilily-meisje´

Rechten:

Joy : een nieuw accessoiremerk voor het ´Oilily-meisje´

Rechten:

Samenvatting

Door het faillissement van Oilily blijft een doelgroep over die geen Oilily producten meer kan aanschaffen. Dit rapport heeft als doel na te gaan of de doelgroep van Oilily, meiden van 12 tot 20 jaar, behoefte heeft aan een plaatsvervangend merk dat de behoefte aan vrolijke tassen, portemonnees en accessoires kan vervullen en te beschrijven wat de identiteit van dit merk zou moeten zijn.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk