De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Centre Neuf : van winkelconcept naar private label

Rechten:

Centre Neuf : van winkelconcept naar private label

Rechten:

Samenvatting

Inhoudsopgave: CENTRE NEUF: geschiedenis ; mentale identiteit ; visuele identiteit ; winkelpersoonlijkheid. - Merkportfolio CENTRE NEUF: jaren 50 ; jaren 70. – Doelgroep: rationeel ; emotioneel. – Trendanalyse: Ageless versus New age ; We love nerds ; Emotion is taking us over ; Point of no return ; Flexibel socialising ; Global village ; Smartshoppen. - Economische crisis en de consument: retail ; consument. - Trends uit de jaren 50 en 70: mode in de jaren 50 ; mode in de jaren 70. - What’s next: styles ; kleur ; design ; stoffen ; knitwear trends. – Positionering: concurrenten ; positioneringmatrix ; Vijfkrachten model Porter. – Branding: definitie van het woord merk ; consumentenvertrouwen ; merkidentiteit ; de merkwijzer. - Productie CENTRE NEUF kledinglijn: creatieve fase ; productielanden ; protostadium ; strike-offs ; salesman samples ; orders ; pre-production sample ; bulk order ; terms of conditions ; marge private label.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk