A guideline for the marketing of green fashion in German retail
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
A guideline for the marketing of green fashion in German retail
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Main research question: “What are the steps towards successful, lasting green marketing in retail business in Germany? ” – Subquesions: What is the green fashion-landscape in Germany currently like? What is- in order to develop effective strategies- the customers’ attitude towards green fashion, how broad is their knowledge? What is the single best way of applying good, effective green marketing in terms of generating sales or enhancing sales by at least 5 %?

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Instituut | Media, Creatie en Informatie |
Jaar | 2009 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Engels |