De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Berlin ruft an! : Marlies Dekkers

Rechten:

Berlin ruft an! : Marlies Dekkers

Rechten:

Samenvatting

Research question: How can marlies|dekkers create brand awareness in the German market and maintain a constant sufficient stream of store traffic in her shop in Berlin?Table of contents: Marlies|dekkers the company (organisational backround; retail strategy). – The German market (designer brands; Berlin fashion city; the lingerie market; analysis of the competition; Marlies|dekkers cultural values v.s the German culture). - Marketing & PR (goals & objectives; marketing strategy; word of mouth; guerilla marketing; buzz marketing; celebrity marketing; involving the existing customers; events). - SWOT and confrontation matrix. - Strategic execution (increasing the PR and promotional activities; action plan). – Recommendations (recommendations for other future store openings)

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2008
TypeBachelorscriptie
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk