De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Band geplakt : onthullingen over de band tussen modemerk en klant

Rechten:

Band geplakt : onthullingen over de band tussen modemerk en klant

Rechten:

Samenvatting

Probleemstelling: Hoe kunnen modebedrijven weer een goede band opbouwen met de klant? Subvragen: Wat omvatten de termen mode, modebedrijven en modemerk? - Wanneer spreken mensen van ‘een goede band’ met iemand? - Welke succes factoren komen hieruit voort? - Zijn de succes factoren waardoor mensen een goede band met elkaar hebben, ook succesvol voor modebedrijven in te zetten? - Welke hedendaagse markttrends, maatschappelijke trends, en consumententrends hebben een stimulerende werking op de band tussen modebedrijven en hun klanten? - Welke succes factoren komen hieruit voort? - Zijn de succes factoren die voorkomen uit de hedendaagse trends ook succesvol voor modebedrijven in te zetten? - Welke merken zijn succesvol in het opstellen van een goede band met de klant? - Op welke manieren zijn zij succesvol? - Welke mode bedrijven falen in het opstellen van een goede band met de klant? - Op welke manieren falen zij? - Wat belemmert consumenten van het hebben van een goede band met een modebedrijf? - Op welke manier voelt de consument dat er een goed band is met een modebedrijf? - Wat omvat de theorie gericht op het weer opbouwen van een goede band tussen modebedrijf en consument? - Hoe ziet dit eruit in een Toolkit?

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2008
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk