De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Futuring Expresso : honest fashion with a soul

Rechten:

Futuring Expresso : honest fashion with a soul

Rechten:

Samenvatting

Onderzoeksvraag: Hoe kan Expresso door haar brandstores, tussen het enorme aanbod van merken, ‘meer’ waarde creëren aan het merk om haar vrouw (beter) te bereiken in de toekomst? – Subvragen: - Wat is het huidige karakter en gedrag van Expresso? - Wat zijn de ontwikkelingen op maatschappelijk gebied, welk veranderend consumentengedrag wordt er gesignaleerd en welke nieuwe markten zijn interessant? - Wat zijn de groene ondernemingsontwikkelingen in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen en waarom zijn deze zo belangrijk voor de toekomst? - Wat kan er verbeterd worden bij Expresso en welke gerichte keuzes kunnen gemaakt worden op basis van de waarden van het merk en trends?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2008
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk