De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Hoe kan Elle girl haar lezeressen binden aan het merk en hoe kunnen adverteerders weer geïnteresseerd worden?

Rechten:

Hoe kan Elle girl haar lezeressen binden aan het merk en hoe kunnen adverteerders weer geïnteresseerd worden?

Rechten:

Samenvatting

ELLE girl was succesvol op de lezersmarkt en populair onder haar lezeressen, het merk heeft een goed verleden, veel naamsbekendheid en ELLE als ‘moeder’. Na stopzetting van de printversie kromp de lezer- en adverteerderskring tamelijk drastisch. Er ligt echter naar de mening van de auteur nog steeds een kans voor ELLEgirl om haar lezeressen aan zich te binden, haar populariteit niet alleen terug te winnen maar zelfs te vergroten. Ook ziet zij mogelijkheden de adverteerders weer terug te winnen.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk