De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

MerkWaardig design

Rechten:

MerkWaardig design

Rechten:

Samenvatting

Aan de hand van een testcase (de opdrachten voor de winkel Jan, van Jan Lensen) is de positionering van Merkwaardig direct in praktijk gebracht. Een sprong in het diepe om in alle openheid de sterkten en zwaktes van het MerkWaardig concept ontdekken en analyseren. Na afloop van deze eerste opdracht is de balans opgemaakt en de propositie van Merkwaardig aangescherpt. - Vraagstelling: Wat voor concepten ga ik als conceptontwikkelingsbureau MerkWaardig aanbieden aan de zelfstandige kledingdetaillist? - Deelvragen: 1. Op welk segment van de Fashion branche gaat MerkWaardig zich richten? - 2. Hoe ziet deze markt er op dit moment uit? - 3. Wie en wat is MerkWaardig? - 4. Hoe wil MerkWaardig deze behoefte invullen? - 5. De testcase, op drie verschillende niveaus gaan onderzoeken wat nou voor MerkWaardig het ideale plaatje is : instore niveau, packaging niveau en outstore niveau - 6. Wat is de toegevoegde waarde van MerkWaardig geweest?

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk