De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Onderzoek naar de mobiele marketing mogelijkheden voor DOWNTOWN

Rechten:

Onderzoek naar de mobiele marketing mogelijkheden voor DOWNTOWN

Rechten:

Samenvatting

De AIFW (Amsterdam International Fashion Week) is oorspronkelijk bedoeld voor de modeprofessionals. Er is echter tijdens deze week ook een speciaal DOWNTOWN programma gericht op de consument opgezet. De leidende gedachte daarbij is een grotere betrokkenheid van de consument bij de activiteiten van de AIFW te bewerkstelligen. Probleemomschrijving: het bestaan en de programmering van het DOWNTOWN programma is voor veel consumenten een nog onbekend onderdeel van de AIFW. – Vraagstelling: Kan mobiele marketing een bijdrage leveren aan de bekendheid van het DOWNTOWN programma van de AIFW en hierdoor meer consumenten bereiken?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk