De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

De communicatie van jonge designers : door de ogen van een fashion & branding student

Rechten:

De communicatie van jonge designers : door de ogen van een fashion & branding student

Rechten:

Samenvatting

“Op welke wijze kunnen jonge designers zich coherent presenteren in de markt, met behulp van de communicatiemiddelen die zij nu tot hun beschikking hebben?” Om dit duidelijk te maken zijn er drie basisregels opgesteld: 1: Definieer het merk. - 2: Definieer de doelgroep. - 3: Definieer het communicatiekanaal. Deze regels zijn uitgewerkt in een brandguide voor de jonge designer Ignoor, een voorbeeldcase die kan worden gebruikt door andere jonge designers.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk