De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Kritische succesfactoren : wat zijn de kritische succesfactoren voor een succesvol ondernemerschap in het jeanssegment?

Rechten:

Kritische succesfactoren : wat zijn de kritische succesfactoren voor een succesvol ondernemerschap in het jeanssegment?

Rechten:

Samenvatting

DEELVRAGEN: Wat waren de afgelopen twintig jaar de spraakmakende jeansmerken? Wat voor trends zijn van invloed? Hoe ziet de jeansmarkt er momenteel uit? Wat zijn kritische succesfactoren en prestatie-indicatoren? Hoe behoud je de positie van je merk? AFBAKENING: Het onderzoek is gericht op de Nederlandse jeansmarkt met merken die zich voornamelijk focussen op de spijkerbroek en waarvoor overige kleding bijzaak is. Het onderzoek zal geen retailmerken bevatten. Het onderzoek zal zich meer richten op de jeans voor de man dan op die voor de vrouw.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk