De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Welke factoren bepalen de toekomst van maatschappelijk verantwoord ondernemen voor retailers in de Nederlandse modebranche?

Rechten:

Welke factoren bepalen de toekomst van maatschappelijk verantwoord ondernemen voor retailers in de Nederlandse modebranche?

Rechten:

Samenvatting

Inhoudsopgave: Introductie maatschappelijk verantwoord ondernemen. - Conventionele modebranche VS maatschappelijk verantwoorde modebranche. – Het midden- en kleinbedrijf. – Detailhandel. - Multi-brand stores in beeld volgens het SCENE model. - Consument en MVO. - Externe omgeving

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2010
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk