Influence of social shopping on fashion e-tailing
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Influence of social shopping on fashion e-tailing
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Table of contents: Social shopping/social commerce. - E-tailing. - Focus groups. - Testing of social shopping sites. - Representative survey on social features in online shopping. - Guideline

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Instituut | Media, Creatie en Informatie |
Jaar | 2010 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Engels |