De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Retailomgeving Dr. Denim Jeansmakers

Rechten:

Retailomgeving Dr. Denim Jeansmakers

Rechten:

Samenvatting

Onderzoeksvraag: “Hoe zou een retailomgeving voor het Zweedse jeansmerk ‘Dr. Denim’ in Nederland eruit moeten zien?” Doel van dit onderzoek is het creëren van een retailconcept voor het merk ‘Dr. Denim’ in Nederland, gebaseerd op onderzoek naar de merkidentiteit, de consument, retailtrends en inspiratie met betrekking tot dit merk. Het conceptboek beschrijft locatie, architectuur, meubels, accessoires, kleuren, materialen en de conceptuitwerking. Het wordt gevisualiseerd door middel van inspiratiebeelden, plattegrond, doorsneden en moodboards.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2011
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk