Optimization of private brand processes by implementing a process-orientated quality management system
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Optimization of private brand processes by implementing a process-orientated quality management system
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Even if most fashion companies have understood that in times of decreasing margins and rising raw material cost it is not enough to just to react on negative quality aspects but to actively generate positive quality to be strategically competitive on the market, many of them have difficulties to consequently transform this strategy within their existing system. - Table of contents: Market development for quality management within the fashion branch. - Integrated Management within Fashion (quality management; process management within the quality management system). - Process optimization through QMS using the example of Becky’s (company profile; process optimization). – Conclusion (plan of action)

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Instituut | Media, Creatie en Informatie |
Jaar | 2011 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Engels |