De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Een systematische wijze van klinisch redeneren tijdens het screeningsproces van patiënten met acute en subacute traumatische knieklachten.

Rechten:

Een systematische wijze van klinisch redeneren tijdens het screeningsproces van patiënten met acute en subacute traumatische knieklachten.

Rechten:

Samenvatting

Deze Beorepsopdracht is geschreven voor studenten fysiotherapie en fysiotherapeuten, om het screeningsproces te implementeren in zowel het onderwijs als in de praktijk. Na de anamnese van het screeningsproces kan er een hypothese gesteld worden. De hypothese kan naar aanleiding van de screenende testen worden aangetoond of uitgesloten. Op deze wijze kan de fysiotherapeut het screeningsproces gestructureerd doorlopen. Het product bestaat uit een flowchart, het screeningsproces en een bijlage waar algemene informatie in verwerkt is.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutGezondheid
Gepubliceerd in
Jaar2011
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk