De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Extreme haastigheid in het modesysteem: hoe de consument niks blijvends meer kan verdragen

Rechten:

Extreme haastigheid in het modesysteem: hoe de consument niks blijvends meer kan verdragen

Rechten:

Samenvatting

PROBLEEMSTELLING Hoe heeft het fenomeen haastigheid tot stand kunnen komen, en hoe gaan de consument en de marketingafdeling hier mee om? - DOELSTELLING Tot een relevante marketingfilosofie komen door het fenomeen haastigheid beter te begrijpen om vervolgens makkelijker geschikte marketingbenaderingen te kunnen vinden. – deelvragen: Welke veranderingen in de maatschappij hebben bijgedragen aan de totstandkoming van haastigheid? - Welke veranderingen in de industrie hebben bijgedragen tot de totstandkoming van haastigheid? - Waarom is het fenomeen haastigheid relevanter voor de vrouw dan voor de man? - Hoe reageert de consument op het fenomeen haastigheid? - Wat zijn concrete marketingbenaderingen die inspelen op het fenomeen haastigheid? - Welke marketingfilosofie kan toegeschreven worden aan het fenomeen haastigheid?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2011
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk