De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

What impact will virtual marketing have on fashion consumption in the future?

Rechten:

What impact will virtual marketing have on fashion consumption in the future?

Rechten:

Samenvatting

TABLE OF CONTENTS 1. Introduction. – 2. Research methods. – 3. Theoretical framework (fashion consumption in the 21st century; blogs; facebook & twitter; mobile technology; going virtual). - 4. Analysis. – 5. Discussion. - 6. Conclusion (Me Generation’s attitude towards fashion; blogs spread the words; facebook & twitter have their own advantages; mobile technology for enhancing shopping experience; avatars for customization; recommendations). HOW-TO GUIDE Fashion virtual marketing techniques : a how to guide for using online media for future fashion marketing (upcoming marketing trends; consumer profile; marketing approaches)

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2011
TypeBachelorscriptie
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk