De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

No design, no Noppies : keeping control of your brand

Rechten:

No design, no Noppies : keeping control of your brand

Rechten:

Samenvatting

Door onderwerpen als o.a. het merk Noppies, merkassociaties, merkbeleving, positionering, concurrentie en de brochure vormgevingsaspecten van de brochure te onderzoeken d.m.v. paneldiscussies onder de doel¬groep, en onderdelen hiervan ook intern (afdeling Sales, Marketingcommunicatie en Styling) en met de detaillist te bespreken heeft de mentale en visuele merkidentiteit vorm gekregen. Uit de paneldiscussies bleek dat er op dit moment geen sprake is van een kloof tussen merkimago en merkidentiteit, maar dat het merkimago in de toekomst gevaar zal lopen als de merkidentiteit niet wordt vastgelegd. Het bijgevoegde branddesignmanual moet dit waarborgen.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk