De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

CRS Room Service als een goed passende jas

Rechten:

CRS Room Service als een goed passende jas

Rechten:

Samenvatting

ONDERZOEKSVRAAG Wat zijn de specifieke kenmerken waarop fashion en consumenten hun relatie bouwen en hoe kan deze kennis bijdragen in de ontwikkeling van onderscheidende identiteit kenmerken voor CRS Room Service? DEELVRAGEN Waarom is mode belangrijk voor de consument? Hoe beïnvloedt mode de consument? Waar komt de relatie tussen mode en consument vandaan? Wat is de relatie tussen mode en interieur? Hoe ziet de huidige interieurmarkt eruit? Hoe is interieuradvies hierin vertegenwoordigd? Welke waarden vertegenwoordigen deze bedrijven? Wat is de mentale merkidentiteit van CRS Room Service? Wat is de visuele merkidentiteit van CRS Room Service?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2008
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk