CRS Room Service als een goed passende jas
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
CRS Room Service als een goed passende jas
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
ONDERZOEKSVRAAG Wat zijn de specifieke kenmerken waarop fashion en consumenten hun relatie bouwen en hoe kan deze kennis bijdragen in de ontwikkeling van onderscheidende identiteit kenmerken voor CRS Room Service? DEELVRAGEN Waarom is mode belangrijk voor de consument? Hoe beïnvloedt mode de consument? Waar komt de relatie tussen mode en consument vandaan? Wat is de relatie tussen mode en interieur? Hoe ziet de huidige interieurmarkt eruit? Hoe is interieuradvies hierin vertegenwoordigd? Welke waarden vertegenwoordigen deze bedrijven? Wat is de mentale merkidentiteit van CRS Room Service? Wat is de visuele merkidentiteit van CRS Room Service?

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Instituut | Media, Creatie en Informatie |
Jaar | 2008 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Nederlands |