De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Retail & e-tail : parallel of synergie?

Rechten:

Retail & e-tail : parallel of synergie?

Rechten:

Samenvatting

ONDERZOEKSVRAAG Welke synergie effecten zijn toepasbaar voor Hunkemöller en wenselijk bij de klant in de Multi-Channel strategie, teneinde de netto opbrengst te verhogen? INHOUDSOPGAVE: 1. Hunkemöller Retail & E-tail parallel of synergie? - 2. Multi-Channel retailing. - 3. Bedrijfsanalyse Hunkemöller Nederland B.V. - 4. De klant van Hunkemöller retail & e-tail. - 5. Haalbaarheid en implementatie multi-channel synergie. - 6. Conclusies en aanbevelingen

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2009
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk