De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Awareness of cross-cultural behaviour vs beyond the Chinese face

Rechten:

Awareness of cross-cultural behaviour vs beyond the Chinese face

Rechten:

Samenvatting

ONDERZOEKSVRAAG: Wat zijn crossculturele verschillen in communicatie/interpretatie tussen China en Nederland en welke invloed heeft dit op de B2B relatie binnen de mode-industrie? INHOUDSOPGAVE A) Crosscultureel kader (lineaire vs circulaire denkwijzen; specifieke en diffuse patronen > Fond Trompenaars; rituelen, gedragingen, groepscohesie; Guanxi, avoidance of verantwoordelijkheid; concept of face; theoriemodellen in de praktijk). – B) Business-to-businesskader: internationale samenwerking, geschiedenis, communicatiemiddelen; de verhouding/balans in de B2B relatie NL-CN)

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2012
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk