De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Mobiele apps : onderzoek naar de invloed hiervan op fysieke winkels in de mode retail

Rechten:

Mobiele apps : onderzoek naar de invloed hiervan op fysieke winkels in de mode retail

Rechten:

Samenvatting

PROBLEEMSTELLING Het koopproces van de consument is aan het veranderen, de transparantie in de detailhandel neemt steeds meer toe door internet en ontwikkelingen op het gebied van mobiele communicatie. Kan een mobiele applicatie een toegevoegde waarde zijn voor een fysieke winkel en zorgen voor een extra beleving met de winkel, een verhoogde consumentenstroom naar de fysieke winkels en stijgende verkoopresultaten? ONDERZOEKSVRAAG Kan een mobiele applicatie succesvol zijn als extra communicatie kanaal voor een fysieke winkel?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2012
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk