De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Labels en hangtags

Rechten:

Labels en hangtags

Rechten:

Samenvatting

PROBLEEMSTELLING De consument koopt een kledingstuk maar krijgt daar andere dingen bewust of onbewust bij. Zijn deze toevoegingen van invloed op het koopgedrag van de consument? En heeft het daadwerkelijk een toegevoegde waarde? – Zo zijn veel merken bewust bezig met de labels en hangtags van hun producten. Er zijn oneindig veel mogelijkheden. Wat is de beste manier om de boodschap over te brengen? En bereikt de boodschap de consument op de juiste manier? Moet je als merk ook rekening houden met de landen waar de verkoop plaats vindt? VRAAGSTELLING Wat moet ik als modemerk weten om de consument op de juiste manier te informeren als het gaat om labels en hangtags? DEELVRAGEN Wat zijn labels en wat zijn hangtags? Wat voor invloed hebben labels en hangtags op de consument? Hoe gaat een merk om met labels en hangtags? Wat is het toekomstbeeld van labels en hangtags en is de consument en de retailer klaar voor verandering?

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
Opleiding
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Lectoraat
Gepubliceerd in
Jaar2013
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk