De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie
Rechten:

Full House

Rechten:

Samenvatting

SAMENVATTING Voor Skichalets.nl heb ik onderzoek gedaan naar hoe marketingcommunicatietools het best en meest effectief ingezet kunnen worden richting de doelgroep om een zo hoog mogelijke bezetting te verwezenlijken in de skichalets. De inzet van marketingcommunicatie door Skichalets.nl gebeurt nu niet effectief. De oorzaak hiervan is het ontbreken van een plan en het ondernemen van acties ‘op gevoel’. Het marketingbudget van €35.000,- kan effectief benut worden wanneer er door het bedrijf gewerkt wordt aan de hand van een strategisch plan. De implementatie van een marketingcommunicatiestrategie zal de marketingcommunicatie effectiever en meetbaar maken. Het onderzoek heeft uitgewezen dat de strategie, boodschap en keuze voor marketingcommunicatie-instrumenten aanpassingen vraagt. SUMMARY For Skichalets.nl I researched how marketing communication tools can be used in the best and most efficient way towards the target group to achieve an as high as possible utilisation of the ski-chalets. The use of marketing communication by Skichalets.nl is nowadays not used in an effective way. This is caused by the lack of a plan and taking action ‘on a feeling’. The marketing budget of €35.000,- can be used more effectively when the company will be working on the basis of a strategic plan. The implementation of a marketing communication strategy will make the marketing communication more effective and measurable. The research has proven that the strategy as well as the message conveyed and the choice of the marketing instrument need adjustments.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2012
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk