De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Upcycled originals : een onderzoek met betrekking op het ontwikkelen van een onderscheidende merkidentiteit rondom het bestaande merk Rescued!

Rechten:

Upcycled originals : een onderzoek met betrekking op het ontwikkelen van een onderscheidende merkidentiteit rondom het bestaande merk Rescued!

Rechten:

Samenvatting

Rescued! weet haar twee sterke uitgangspunten van upcycling en sociaal ondernemingschap niet goed te vertalen in een onderscheidende merkidentiteit. ONDERZOEKSVRAAG Hoe kan het unieke maakproces van Rescued! vertaald en uitgedragen worden in een onderscheidende merkidentiteit?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2013
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk