De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Een onderzoek naar de promofilmpjes van Zapplive en de BZT Show onder kinderen uit groep 7 en 8

Rechten:

Een onderzoek naar de promofilmpjes van Zapplive en de BZT Show onder kinderen uit groep 7 en 8

Rechten:

Samenvatting

Dit onderzoek gaat over de jeugdpromo’s voor de programma’s Zapplive en de BZT Show. De aanleiding van het onderzoek komt van de opdrachtgever de NCRV. Ze hebben nog weinig tot geen informatie over hoe de jeugdpromo’s het beste aansluiten bij de wensen van de doelgroep kinderen van 9 t/m 12 jaar. De jeugd is een extra aandachtsgebied van de NCRV. Daardoor is het een belangrijk onderwerp om onderzoek naar te doen. Het doel van het onderzoek is inzicht brengen in de wensen van de doelgroep om advies te geven over verbeteringen van de jeugdpromo’s voor de programma’s Zapplive en de BZT Show van de NCRV door middel van een onderzoeksverslag en een uitgewerkt script voor één promo.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2013
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk