De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Hardlopen voor modemerken op de sportmarkt

Rechten:

Hardlopen voor modemerken op de sportmarkt

Rechten:

Samenvatting

ONDERZOEKSVRAAG Wat is de impact op het aanbod en de specifieke eigenschappen van sportkleding voor een hardloper als gevolg van de concurrentiestrijd tussen sportmerken en modemerken? DEELVRAAG 1 Wat is de marktpotentie van de loopsport? ( Wat zijn trends binnen de loopsportmarkt? Hoeveel mensen zijn er die hardlopen? Wat zoekt de loopsporter in zijn/haar kleding?). DEELVRAAG 2 Wat zijn de specifieke eisen van hardloopkleding? (Waarom zijn de specifieke eisen belangrijk voor de hardloper? DEELVRAAG 3 Wat wordt er aan hardloopkleding aangeboden? (Hoe is de sportkleding van een hardloper opgebouwd? Wat voor invloed heeft de innovatie van stof en ontwerp op de eigenschappen hardloopkleding?) - DEELVRAAG 4: Welke merken doen wat met de gestelde eisen? DEELVRAAG 5 Wat is de interactie tussen sport en mode? ( Hoe wordt het comfort verbeterd? Wat voor invloed heeft de interactie tussen mode- en sportmerken op de ontwikkeling van sportkleding?) DEELVRAAG 6 Wat voor innovaties zijn van invloed? (Wat zijn ontwikkelingen op de markt die invloed hebben op de sportkleding productie? Wat zijn trends die invloed hebben op de ontwikkelingen van kleding?)

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk