De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

SEOshop Academy: Hoe kan een E-learningomgeving worden ingericht om ervoor te zorgen dat SEOshop klanten zich zelfstandig kunnen informeren en hun eigen vragen beantwoorden op het gebied van e-commerce?

Rechten:

SEOshop Academy: Hoe kan een E-learningomgeving worden ingericht om ervoor te zorgen dat SEOshop klanten zich zelfstandig kunnen informeren en hun eigen vragen beantwoorden op het gebied van e-commerce?

Rechten:

Samenvatting

Dit onderzoek gaat dieper in op het gebruik van e-learning voor e-commerce. De aanleiding van het onderzoek is de immense groei van tickets en telefoontjes die binnenkomen op de Sales- en Supportafdeling van SEOshop. Door het stoppen van offline cursussen gehouden door SEOshop, is er een bron van informatie komen te vervallen. Klanten zijn op zoek naar antwoorden en kunnen die op dit moment alleen vinden via tickets en telefoontjes, waardoor deze in een stijgende lijn blijven groeien en niet meer bij te houden zijn door het personeel. Om de druk te verminderen is er vanuit SEOshop de vraag om de e-learningomgeving te creëren waar klanten zelfstandig kunnen werken. Uit deze vraag is de volgende onderzoeksvraag ontstaan: “Hoe kan een e-learningomgeving worden ingericht, die ervoor zorgt dat SEOshop klanten zich zelfstandig kunnen informeren en hun eigen vragen beantwoorden op het gebied van e-commerce?”.

Toon meer
OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk