SEOshop Academy: Hoe kan een E-learningomgeving worden ingericht om ervoor te zorgen dat SEOshop klanten zich zelfstandig kunnen informeren en hun eigen vragen beantwoorden op het gebied van e-commerce?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
SEOshop Academy: Hoe kan een E-learningomgeving worden ingericht om ervoor te zorgen dat SEOshop klanten zich zelfstandig kunnen informeren en hun eigen vragen beantwoorden op het gebied van e-commerce?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit onderzoek gaat dieper in op het gebruik van e-learning voor e-commerce. De aanleiding van het onderzoek is de immense groei van tickets en telefoontjes die binnenkomen op de Sales- en Supportafdeling van SEOshop. Door het stoppen van offline cursussen gehouden door SEOshop, is er een bron van informatie komen te vervallen. Klanten zijn op zoek naar antwoorden en kunnen die op dit moment alleen vinden via tickets en telefoontjes, waardoor deze in een stijgende lijn blijven groeien en niet meer bij te houden zijn door het personeel. Om de druk te verminderen is er vanuit SEOshop de vraag om de e-learningomgeving te creëren waar klanten zelfstandig kunnen werken. Uit deze vraag is de volgende onderzoeksvraag ontstaan: “Hoe kan een e-learningomgeving worden ingericht, die ervoor zorgt dat SEOshop klanten zich zelfstandig kunnen informeren en hun eigen vragen beantwoorden op het gebied van e-commerce?”.

Organisatie | Hogeschool van Amsterdam |
Opleiding | Communication and Multimedia Design |
Afdeling | Media, Creatie en Informatie |
Jaar | 2014 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |