De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Retailtainment: de volgende stap in online retail

Rechten:

Retailtainment: de volgende stap in online retail

Rechten:

Samenvatting

Het doel van dit project is om een prototype van een interactieve installatie te bouwen die in de winkel ingezet kan worden. Deze installatie moet zoveel mogelijk opgaan in de winkel zelf en zowel de winkelier als de bezoeker niet hinderen in hun bezigheden. Het doel van de installatie is de voordelen van de offline winkel duidelijk te maken aan de bezoeker waarbij de positieve belevenis van het bezoeken van een muziekwinkel niet wordt ondermijnd. Het is voor de winkelier belangrijk dat bezoekers een prettige sfeer ervaren in de winkel, zich op hun gemak voelen en om die reden graag terugkomen en positief over de winkel praten. Daarnaast wil de winkelier graag aan de bezoekers duidelijk maken wat de voordelen zijn van het offline kopen van producten.

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk