De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Engagement tussen donateur en voordekunst: hoe kan voordekunst de engagement tussen de donateurs en het platform vergroten?

Rechten:

Engagement tussen donateur en voordekunst: hoe kan voordekunst de engagement tussen de donateurs en het platform vergroten?

Rechten:

Samenvatting

Hoofdvraag Hoe kan voordekunst digitale/interactieve middelen die de engagement vergroten inzetten zodat intrinsiek gemotiveerde donateurs vaker doneren en voordekunst meer inkomsten krijgt? Deelvragen 1. Hoe verloopt de customer journey van de intrinsiek gemotiveerde donateur? 2. Hoe kunnen we persuasion en engagement technieken op de touchpoints toepassen die ervoor zorgen dat de donateur vaker zal doneren en zijn betrokkenheid bij voordekunst wordt vergroot? 3. Hoe ziet de user interface van de touchpoints er uit?

OrganisatieHogeschool van Amsterdam
InstituutMedia, Creatie en Informatie
Gepubliceerd in
Jaar2013
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk